Niech nauka języków stanie się przyjemna

Na forum: pomoc w sprawdzeniu wypracowań, wyjaœnienie gramatyki i ciekawostki językowe

FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj   Mapa forum Sitemap

Oficjalne forum serwisu "Język angielski online" :)

REKLAMA

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu  Forum językowe Strona Główna » Materiały do nauki
Autor Wiadomość
student_

PostWysłany: Nie Lut 19, 2012 9:11 pm Zacytuj zaznaczoneOdpowiedz z cytatem Back to top

Witam,

chciałbym prosić o pomoc, co do wyboru książek do samodzielnej nauki języków, ekursy czy co tam jeszcze. Ewentualne dodatkowe porady też mile widziane Very Happy Jestem studentem i dodatkowo interesowałoby mnie też słownictwo z zakresu elektroniki, informatyki i telekomunikacji, ogółem słownictwo "techniczne". Teraz trochę o moim doświadczeniu.

Języka niemieckiego uczę się najdłużej, bo od pierwszej klasy SP, więc ~10 lat. Wiadomo różne szkoły, różni nauczyciele. Z jednej strony dużo umiem, z drugiej mam problemy żeby dogadać się z niemcem. Przyda się jakaś powtórka słownictwa i gramatyki z okresu szkolnego. Niemiecki zdawałem również na maturze, na poziomie podstawowym ~100%.

Języka angielskiego uczyłem się 3 lata, czyli od 1 klasy liceum. O ile z nauką słownictwa nie miałem problemów, o tyle z gramatyką już tak.

Języka holenderskiego chcę zacząć się uczyć.

Wiem, że najlepiej byłoby chodzić na jakieś zajęcia, ale nie mam teraz tyle pieniędzy, więc na razie chciałbym trochę sam popracować.

Niemieckiego chcę się uczyć, bo nie chce zmarnować ponad dziesięciu lat nauki.